اعلام نظرات شفاف اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

اعلام نظرات شفاف اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان خواستار اعلام نظرات دقیق و شفاف اعضا در نظرسنجی جهت بالا بردن بازدهی کاری شد.

کد خبر: 980227007 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸ - ۱۲:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان خواستار اعلام نظرات دقیق و شفاف اعضا در نظرسنجی جهت بالا بردن بازدهی کاری شد.

اعلام نظرات شفاف اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

اعلام نظرات شفاف اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

اعضای نظام مهندسی ساختمان استان  خوزستان نظرات شفاف خود را در نظرسنجی اعلام کنند

کمال دویده بیان داشت: هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان بر ارائه خدمات با کیفیت تر به اعضا و ارتقا بازدهی کاری پرنسل با حداکثر بهره وری از زمان و منابع متمرکز شده است.

دویده گفت: در این راستا با هدف بهره مندی از نظرات اعضای سازمان و در راستای بهینه سازی شرایط حاکم بر فرآیندهای سازمانی برنامه نظرسنجی ادواری از اعضا در مورد روند کار و پرسنل سازمان گرداوری شده است که از طریق کارتابل خدمات مهندسی در دسترس است.

وی ضمن دعوت از اعضای سازمان جهت اعلام نظرات واقعی خود در جهت بهبود خدمات، ادامه داد: افزایش بهره وری و کیفیت کار پرسنل، بدون اطلاع از نظر واضح و شفاف اعضای سازمان امکان پذیر نیست لذا از اعضا خواستار هستم که در این نظر سنجی شرکت کرده و با اعلام نظرات شفاف، انتقادات و پیشنهادات خود، ما را در بهبود کار کمک دهند.

اعلام نظرات شفاف اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با عنوان این که ارزشیابی نیروها یکی از موضوعات مهم در هر سیستم پویا است، اظهار داشت: اعمال این نظرسنجی و اطلاع از نظرات دقیق اعضا سبب میشود که پرسنل نیز با شوق و علاقه بیش تری کار خود را انجام دهند که این موضوع سبب افزایش میزان کار مفید می گردد.

وی یاد آور شد: لازم است اعضا در ارائه نظرات، هر گونه اعمال سلیقه و تعارفات شخصی را کنار گذاشته و صرفاً طبق شایستگی واحد و یا شخص مربوطه اعمال نظر نمایند و این اطمینان داده میشود که فقط شخص رییس سازمان از نظرات ارائه شده مطلع می شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اردیبهشت ۹۸
677 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0